က်ေနာ ့ခ်စ္ရတဲ ့ေမာင္ႏွမ

က်ေနာ ့ဘ၀ရဲ ့ ဘုရားေပးတဲ ့ကံေကာင္းမႈလက္ေဆာင္ေတြထဲမွာက်ေနာ ့ေမာင္ေလးနဲ ့ညီမေလးက က်ေနာ ့အခ်စ္ရဆံုးေလးေတြပါ…

အရမ္းကိုနာလည္သိတက္ လိမ္မာတဲ ့က်ေနာ ့ေမာင္ေလး…

အရမ္းကိုအလိုက္သိတ္က္လိမ္မာပါးနပ္တဲ ့က်ေနာ ့ညီမေလး…

ေအးေအးေဆးေဆးနဲ ့စာအုပ္ပံုေတြၾကားမွာပဲေနတက္တဲ ့က်ေနာ ့ေမာင္ေလးက နာမည္နဲ ့လိုက္ေအာင္ကို က်ေနာ ့ကိုၿငိမ္းခ်မ္းေစပါတယ္…

အလိုက္သိတက္မႈနဲ ့လိမ္မာပါးနပ္မႈကိုပိုင္ဆိုင္ထားတဲ ့ ဗုဒၶဟူး တေန ့သံုးခါရူး တခါရူးရွစ္နာရီလို ့က်ေနာ္အၿမဲေနာ္ကေၿပာင္ေပးတက္တဲ ့

က်ေနာ ့အခ်စ္ရဆံုးအိမ္ရဲ ့ဆည္းလည္းေလးနာမည္နဲ ့လိုက္ေအာင္အၿမဲရီေနတက္တဲ ့ ခ်စ္ညီမေလး…

ေရွ ့ကလူကေၿဖာင္ ့ေၿဖာင္ ့သြားမွေနာက္ကလူေတြကေၿဖာင္ ့ေၿဖာင္ ့လိုက္ႏိုင္မွာတဲ ့…

က်ေနာ္ဟာအၾကီးတေယာက္ပီသခဲ ့ရဲ ့လား…

က်ေနာ္အၿမဲလိုလိုေတြးပူေနမိတယ္ ေတြးမိတိုင္းလဲ အိပ္လို ့မေပ်ာ္ဘူး…

ေရွ ့ဆံုးကေန က်ေနာ္လမ္းေတြေဖာက္ရမယ္… လမ္းေၾကာေတြရွာရမယ္ …ဆူးေၿငာင္ ့ ခလုပ္ေတြမရွိရေလေအာင္ရွင္းလင္းေပးထားရမယ္…

အေမာေၿပေသာက္စရာ ေရးေအးလိုအပ္တယ္… နားခိုရာလိုအပ္တယ္…

က်ေနာ္ဘယ္ကိုေရာက္ေနၿပီလဲ…

က်ေနာ ္အမ်ားၾကီးမလုပ္ေပးႏိုင္ေသးရင္ေတာင္ လမ္းညြန္ၿပသေပးေနႏိုင္ၿပီးလို ့ က်ေနာ္ထင္ပါတယ္…

အဲ ့လိုလမ္းညြန္ေပးႏိုင္ဖို ့အတြက္က်ေနာ္အမ်ားၾကီးလိုအပ္ေနပါေသးတယ္…

က်ေနာ္ဆက္လို ့ေလ်ာက္ေနဆဲပါ~~

Leave a Reply

